Varsinaisten perinteisten somepostausten lisäksi lukuisissa kanavissa voi julkaista ns. stooreja eli tarinoita, jotka katoavat näkyvistä yleensä yhden vuorokauden kuluttua julkaisuhetkestä. Tarinoita katsellaan pääasiassa kännykällä, joten ne ovat yleensä pystymuotoisia videoita, kuvia, tekstejä tai näiden yhdistelmiä, jotka täyttävät koko kännykän ruudun. Tarinoihin voi lisätä haluamiaan kuvafilttereitä, efektejä, liikkuvia GIF-animaatioita jne. kanavasta riippuen.

Tarinoiden kautta voi hyvin välittää tunnelmia yrityksen päivittäisestä elämästä, jakaa asiakkaiden tekemiä julkaisuja tuotteistanne jne. Niitä käyttämällä saadaan markkinointiin monipuolisuutta. Tarinoilla voidaan myös sitouttaa pyytämällä niiden kautta kommentteja seuraajilta, järjestämällä kyselyitä jne.

Tarinoiden katselu on ollut hurjassa kasvussa viime vuosina, siksi monet somekanavat ovatkin ottaneet vastaavan ominaisuuden käyttöön. Idea on alun perin lähtenyt SnapChatistä, mistä se on levinnyt ensin Instagramiin, sitten Facebookiin ja YouTubeen. Tällä hetkellä ainakin Twitter ja LinkedIn ovat lanseeraamassa omia versioitaan tarinoista.