Sosiaalisen median mainonta

Sosiaalinen media tavoittaa hyvin suuren osan ostoaikeissa olevista suomalaisista. Sosiaalisen median mainonta onkin todella tehokas keino saavuttaa tavoitteet, oli tavoitteena sitten myynnin lisääminen, yhteydenotot tai tietoisuuden kasvattaminen.

Mitä sosiaalisen median mainonnalla saavutetaan?

  • Myynti vetää
  • Saatte yhteydenottoja
  • Verkkosivuille lisää kävijöitä
  • Kohderyhmä kiinnostuu uutuuksistanne
  • Kohderyhmä tunnistaa brändinne tai yrityksenne

Sosiaalisen median ehdoton valtti on, että saamme rajattua mainonnan kohderyhmän hyvin tarkasti eri muuttujien avulla. Näin varmistamme, että tavoitamme juuri potentiaalisimman joukon ostoaikeissa olevia henkilöitä – eivätkä mainonnan eurot valu hukkaan.

Jatkuva sosiaalisen median mainonta

Jatkuva mainonta varmistaa sen, että tavoitatte potentiaaliset asiakkaanne ja pysytte asiakkaidenne mielessä sosiaalisesta mediasta. Mainontaa kehitetään jatkuvasti, jolloin myös tuloksia saadaan parannettua koko ajan kohti tavoitteita.

Jatkuva mainonta sisältää usein brändimainonnan kokonaisuuden ja vaihtuvan teeman, jolloin sekä brändimielikuvaa saadaan kehitettyä että voimme luoda esimerkiksi suoraa myyntiä luovan kampanjan.

Kampanjat

Yksittäiset kampanjat toimivat täsmäiskuna yksittäisen tavoitteen saavuttamiseen. Sosiaalisessa mediassa tulokset näkyvät nopeasti ja näin kampanjaa voidaan kehittää ja optimoida tehokkaasti kampanjan aikana.

Suvi Asikainen
Osakas, KTM
Myynti & asiakkuudet

Mari Orpana
Osakas, KTM
Myynti & asiakkuudet

mari.orpana@someday.fi
+358 40 480 3882

Ota yhteyttä